26/5-13

Hejhej! Idag har båda kaninerna motionerats. Tess har fått motionera lite tuffare än vad Pellina behövde idag därför att Tess fick några hinder att hoppa. Jag är riktigt stolt över hennes prestation idag. Hon gjorde sitt bästa, men jag tycker nog ändå att hon gjorde absolut bäst till sig igår då vi hoppade första gången på länge. Tänkte ta en paus nu från hoppningen för Tess så hon samlar sina hoppkrafter och nu så jag inte tråkar ut henne med hoppning hela tiden. 
 
Pellina vet jag inte om hon verkligen vill hoppa så mycket längre.. Vissa gånger tycker hon det är fantastiskt kul att få skutta över hinder, både låga och medelhöga (då snackar vi 10-25 cm). 
 
Och andra gånger vill hon inte alls och tappar fokusen liksom. Men jag antar att det är för att kaniner är just så. De har sina humör som vi människor. Ibland vill man inte, och ibland, ja då vill man! :)
Pellina hoppar 20 cm's kryss ute i hagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0