Hoppträning

Hejhej! Idag har det varit en dålig dag för mig, men kaninerna verkar må bra och det är det viktigaste. De fick inte vara så mycket ute idag tyvärr för att jag hade mycket annat jag var tvungen att göra. Men Pellina hann springa ute löst i cirka 20 minuter, och Tess vet jag inte för det var inte jag som tog ut henne nu i eftermiddag. :)
 
Måste försöka planera hur jag ska göra med hoppningsträningen för Tess och vilka tillfällen jag ska ha "hoppningsdagar". Har inte kommit så långt i tänkandet kring det, men det jag har kommit fram till just nu är att jag iallafall ska hoppträna 2 gånger i månaden. Blir någon mer gång då och då om jag känner att det skulle behövas för dom.
 
Annars ska de bara motioneras som vanligt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0