Presentation

Hej! Jag tänkte skriva en liten presentation om mig, eftersom att det då är jag som ska skriva här haha. Kan börja med bloggen och målen för den, även vad jag har för tema på den såklart! 
 
Jag har haft minst 30 olika tidigare bloggar, och alla har slutat med bloggpauser eller att jag har raderat dom bara. Vill inte ge er en bild av att den här bloggen då ska hamna på samma lista som dom andra, men det lär ni se sen. Skillnaden mellan denna och dom jag har haft innan är att dom innan skrev jag bara om min vardag, i DEN HÄR bloggen ska jag skriva om djuren. Främst kaninerna, vilket det endast lär bli. Kanske lite bilder på min katt också, men annars så fokuseras bloggen på kaniner. 
 
Mitt namn är Linda, djurintresserad sedan jag kröp på fyra och hade en dregglig napp i munnen. Är uppfödd med djur, vilket jag tycker är roligt eftersom att jag på det sättet har blivit så djurintresserad. 
 
Fick min första kanin när jag var.... 5 år. Kaninen hette Stampe. Hade honom inte så länge då han fick flytta till en i min släkt. Fick då istället en som hette Pelle, men som vi sedan märkte på att det var en tjej så det fick bli Pellina. Hon är min nuvarande kanin, plus en till som är 5 månader gammal. 
 
Pellina är 11 år, världens bästa och min bästa vän. Mitt allt, helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: mormor anne-christine

Trevligt!

2013-06-26 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0